Amulety i Talizmany dla każdego

 

Znak Miłości

Znak Miłości

Jest to chiński symbol rodzącego się uczucia miłości. Doskonale aktywizuje romantyczne i miłosne nastroje tworząc silny węzeł. Daje szansę na znalezienie partnera.

Srebro, pr 0925
Wysokość: ok 1,5 cm

Spraw sobie Znak Miłości w CzaryMary.pl

Recenzje:

Damian Z. 2005-02-09
bardzo fajny talizman. Od zawsze podobały mi się chińskie znaki, ale ten jak żaden przypadł mi do gustu. Mogłoby się wydawac ze jest troche wiekszy, ale tak naprawde ma wysokosci okolo 2 cm. Wstawiam ocene najwyzsza nie powiem czy jego domniemane wlasnosci dzialaja czy nie, powiem tylko ze po kupnie talizmanu cos w moim zyciu miłosnym się ruszyło w dobrą strone. zblizają sie walentynki wiec uwazam ze jest to bardzo fajny prezent tak dla kobiety jak i dla mezczyzny. jednym krotkim slowem poprostu polecam!
Ocena: 5

IWONA P. 2007-07-13
ZAKUPIŁAM KOLCZYKI Z TYM ZNAKIEM ALE NIE MOGĘ ICH ZNALEŹĆ WIĘC OPIS ZOSTAWIE NA WISIORKU, KTÓRY RÓWNIEŻ ZAMIERZAM ZAKUPIĆ ALE PO ZA PARĘ DNI. CZY JESTEM ZADOWOLONA - CHYBA BARDZO - OD KIEDY GO POSIADAM A BĘDZIE PRAWIE MIESIĄC DUŻO ZMIENIŁO - ZACZĘŁAM ZAUWAŻAĆ ZMIANY ZEWNĘTRZNE U SIEBIE CO JEST BARDZO WAŻNE - NIE ZDEJMUJE ICH TAK SIĘ PRZYWIĄZAŁAM. SZCZĘŚCIU I MIŁOŚCI TRZEBA POMAGAĆ - A TO ZDAJE EGZAMIN.
Ocena: 5

Dominika S. 2009-11-20
fajny, mały, ale fajny ^^ kuurcze no nie wiem co tu jeszcze napisac xD
Ocena: 5

maria k. 2011-01-10
bardzo fajny wisiorek, srebrny. Mam nadzieję, że niebawem będę mogła potwierdzić jego moc:)
Ocena: 5

Katarzyna S. 2011-02-03
nosze go zawsze, estetyczne wykonainie sprawia , ze sam w sobie jest ozdoba...
Ocena: 5

monika K. 2012-02-20
Wisiorek małe lecz ładny,oczekuję,że przyniesie mi odwzajemnioną miłość :)
Ocena: 5


Znak Miłości